בהנהלת המהנדס רון ארד

רטיבות בקיר חיצוני בדירה

צור קשר מהיר

רטיבות בקיר חיצוני בדירה תופעה מוכרת – פתאום צץ לו כתם כהה על הקיר ,כתם שגורם לנו לתחושת אי נוחות ורצון אינסטינקטיבי להתכחש אליו .
לעתים אנו מקווים שהקיץ ייבש אותו, לפעמים צובעים או מסתירים עם תמונה אבל יש לבצע איתור רטיבות בקיר חיצוני בדירה מפני שרטיבות היא לא תופעה שחולפת אלא להיפך – מבשרת על כתם רטיבות גדול יותר, עובש ,בועות וטיח מתקלף וכמובן וחלחול מים למקומות לא רצויים.

איטום קיר חיצוני בבית משותף
בדיקת רטיבות בקיר חיצוני

רטיבות בקיר חיצוני בבניין משותף על מנת לעשות איטום קיר חיצוני בבית משותף –  יש לבצע איתור רטיבות בקיר חיצוני והוצאת דוח עם המחדל למוכר הנכס. בדיקת רטיבות בקיר חיצוני תעשה במסגרת של בדק בית הכוללת בדיקת תשתיות, תקני בניה ובפרט בדיקת רטיבות בקירות חיצוניים ופנימיים עם מומחה לרטיבות בקיר

מה עושים עם רטיבות רטיבות בקיר חיצוני בבניין או בכללית רטיבות בדירה חדשה מקבלן איך עושים בדק בית בכל הקשור אל רטיבות בדירה מקבלן. פרוטוקול מסירה – האם יש איתור רטיבות בקיר חיצוני בדירה חדשה? ואיך בודקים רטיבות בקירות חיצוניים ועוד שאלות ותשובות בכתבה ובאתר הבית.

מומחה לרטיבות בקיר – מדוע כדאי לאבחן את מקור הרטיבות

רטיבות בדירה מקבלן
רטיבות בדירה חדשה מקבלן

רטיבות בקיר חיצוני בדירה – קירות רטובים בדרך כלל מעידים על ליקויי בדירה או בבניין ,ליקויי שלא יחלוף מעצמו ! כדאי למנוע את התפתחות הנזק שהוא גורם ולחסוך תיקוני צבע וטיח חוזרים ונשנים או אף החמרת נזקי הרטיבות. מהנדס ליקויי בניה המתמחה בבדק בית יאפשר לכם לדעת מה מקור הרטיבות ויאפשר לכם טיפול ממוקד בבעיה במטרה שלא תחזור.

כאשר אין איטום קיר חיצוני בבית משותף מבצעים איתור רטיבות בקיר חיצוני ולצערנו בדיקת רטיבות בקיר חיצוני לרוב מעלה מחדלים. בדיקת רטיבות בקירות חיצוניים על ידי  מומחה לרטיבות בקיר היא חובה לפני רכישת נכס.

איתור רטיבות בקיר חיצוני בדירה כולל איטום קיר חיצוני בבית משותף

מומחה לרטיבות בקיר – עם חוות הדעת של מהנדס ליקויי בניה תוכלו לגשת לוועד הבית ולבקש תיקון או מימון התיקון שכן מדובר בשטח הנחשב לרכוש משותף. אם מקור הרטיבות שנוי במחלוקת אזי חוות דעת מומחה איטום ונזילות תסייע לפתור סיכסוכים וחוסר וודאות באשר לאחריות של מי לטפל בליקוי הבניה.
גם אם ברור שמדובר בבעיה שלכם ,הזמנת מהנדס ליקויי בניה תספק לכם אבחון מקצועי שיאפשר לטפל בזמן אמת בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים או במילים אחרות – לחסוך מכם שבירת רצפות מיותרת, או לתקן במקומות הלא נכונים ולהישנות הבעיות.

בדיקת רטיבות בקירות חיצוניים לקיר רטוב – מגוון סיבות

רטיבות בדירה חדשה מקבלן
רטיבות בדירה מקבלן

דירה יד שנייה – גם אם נראה לכם שמקור הרטיבות ברור ונגלה לעין יתכן שמה שצץ הוא רק תוצר של ליקויי אחר. רטיבות בקיר חיצוני בבניין משותף – סימני רטיבות בקירות חיצוניים עשויים להעיד על איטום לקוי של החיפוי החיצוני של הבניין אף גם מצינור בלוי ,מרזב או נזילות שחלחלו ממקום אחר למשל מאיטום לקוי של הגג.

בדירה שיש מעליה למשל מרפסת מרוצפת, הרטיבות עלולה לנבוע מאיטום לקוי של השטח המרוצף או של קירות המרפסת. סיבות נוספות לרטיבות בקירות חיצוניים יכולות לנבוע מאטימה לקויה של המפגשים בין החוץ והפנים כמו למשל מרפסות, טיוח לא מוקפד בין הקיר לאדמה, בשל סדקים שנוצרו עם הזמן בשל הנחת חוסר איזון של יסודות המבנה ואף חיפויים לקויים של אריחים, טייח, קרמיקה, אבן ועוד.

רטיבות בקיר חיצוני בדירה ורטיבות חיצונית נוספת מתרחשת גם מתחת לחלונות. אם בעונת הגשמים נראים סימני רטיבות ליד או מתחת חלון, יש לבדוק קודם כל האם החלון עצמו בנוי כהלכה ואטום לגשם. למול חלונות ישנים שאינם נסגרים הרמטית ומחדירים מים יש כמובן להחליף באופן מיידי. אם והחלון תקין, יש לבדוק את ארגז התריס שמעליו כשלרוב שם מקור הבעיה. תופעות רטיבות לקירות חיצוניים עלולות להופיע גם בבתים בהם יש גגות ולכך מספר סיבות, כמו למשל:

בדיקת רטיבות בקיר חיצוני
איטום קיר חיצוני בבית משותף

פיצוץ של צינור מים מהקומה למעלה מביא לספיגת מים רבה שעלולה לגרום לירוקת, התקלפות קשה ופטרת, איטום לא נכון של הגג, ניקוזי גג לא נכונים היוצרים שיפועים המרכזים מים בנקודה מסוימת הגורמת למצבור של רטיבות בחלקו של קיר חיצוני. הרטיבות יכולה בהחלט לסכן את המבנה שבו היא מופיעה וכמובן את הדיירים מסביבה.

כשאין איתור רטיבות בקיר חיצוני בבניין משותף הרטיבות עשויה להזיק רבות לקיר עצמו ולמבנה הכולל והיא מחלישה את עמידות המבנה והקיר, גורמת להתקלפויות ולסדקים, פוגעת פגיעה משמעותית במראה החלל. כיום, ניתן לבצע בדיקת רטיבות באופן פשוט ויעיל בעזרת מגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות שמותירות את המשטחים נקיים ושלמים ולא דורשות כלל לבצע הרס בקירות, בצנרות ובתשתיות הבית. מבין השיטות החדשות והמקצועיות ביותר לבדיקת רטיבות או בעיות איטום וצנרת, ניתן למצוא מגוון סריקות טרמיות המתבצעות על ידי צילומי אינפרא אדום.

איתור רטיבות בקיר חיצוני בדירה - רטיבות בקיר חיצוני בבניין משותף
איתור רטיבות בקיר חיצוני בדירה רטיבות בקיר חיצוני בבניין משותף

בדיקת רטיבות זו, מאפשרת לגלות בקלות את מקור הרטיבות על ידי תמונות צבעוניות המדמות בדיוק את האזורים הבעייתיים בדומה לסקירות המתבצעות בבתי חולים. על ידי כך ניתן לטפל כיום בתופעת רטיבות בקיר באופן נקודתי וממוקד מה שמביא למניעה רחבה של הרס כל הקיר. בנוסף, מתאפשרת כיום החדרה של סיבים אופטיים ייחודיים לקירות פנימיים או לצנרות לגילוי ואיתור רטיבות ונזילות. גם כאן יתרונות השיטה משמעותיים, בכך שאין הם דורשים שבירת קירות או רצפות.

 

רטיבות בדירה חדשה מקבלן | רטיבות בדירה מקבלן | רטיבות בקיר חיצוני בדירה | רטיבות בקירות חיצוניים | רטיבות בקיר חיצוני בבניין משותף  | איטום קיר חיצוני בבית משותף | איתור רטיבות בקיר חיצוני | בדיקת רטיבות בקיר חיצוני | בדיקת רטיבות בקירות חיצוניים | מומחה לרטיבות בקיר

 

רטיבות בקיר חיצוני בדירה

צור קשר מהיר
מרכיבי הבדיקה העיקריים:

רטיבות בקיר חיצוני בדירה

איתור רטיבות בקיר חיצוני בבניין משותף
רטיבות בקיר חיצוני בדירה

בין לקוחותינו

לקוחות

לייעוץ ראשוני צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

© 2020 כל הזכויות שמורות ארד בדק בית

Call Now Button דילוג לתוכן